تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۸۰۱۵۷

حواسمان باشد؛ مرده‌های فتنه دوباره سر از گور درآوردند

۲۱
۰
کبنا ؛صبح امروز نشست هماهنگی مراسم گرامی‌داشت روز بصیرت و ولایت با حضور فرماندار چرام، امام جمعه چرام و جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
امام جمعه چرام با بیان اینکه ملکتی که ولایت دارد و مردم با ولایت میثاق بسته‌اند هیچگاه سست نخواهند شد، گفت: بعضی از مرده‌های فتنه دوباره سر از گور درآورده و برای خودشان جولان می‌دهند اما به وقتش مردم حساب آنان را خواهند رسید.
حجت‌الاسلام جعفر طزری در نشست هماهنگی مراسم گرامی‌داشت روز بصیرت و ولایت با بیان اینکه ۹ دی یکی از روزهای تاریخی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: تفاوت این فتنه با فتنه‌های قبل اسلام این بود که مردم بصیر، آگاه و بینا بودند و توانستند در ۹ دی با حضور چشمگیر و بی‌نظیر خود در صحنه مشت محکمی بر دهان سران فتنه داخلی و سران استکباری بزنند که هشت ماه موجبات اذیت و آزار نظام جمهوری اسلامی را مهیا کرده بودند و چشم طمع دوخته بودند تا عناصرشان در داخل بتوانند نظام را به سمت براندازی ببرند.
امام جمعه چرام، اضافه کرد: خیلی حرف است هنوز پس از آن وقایع عده‌ای دنبال این هستند که بگویند ۹ دی یک سوءتفاهم و مسئله‌ای جزئی بین دو نفر در زمان ریاست جمهوری بود، اینها یا خود را به سادگی زده‌اند یا بسیار ساده و بی‌بصیر هستند.
وی، افزود: آنان این شعار «انتخابات بهانه است / اصل نظام نشانه است» را چگونه توجیه می‌کنند و می‌گویند سوءتفاهم بود.
این مسئول با ذکر این سوال که آیا منظور امام راحل از «میزان رای ملت است»، فقط انتخابات یازدهم بود یا همه انتخابات، گفت: اگر در انتخابات بحث تقلب بود، راه داشت، مجاری قانونی باز بود، آنانی که می‌گویند رای مردم حق‌الناس است و ۲۷۰ هزار رای را حق‌الناس می‌دانند ولی ۱۱ میلیون رای شد هیچ؟! اگر انسان وجدان و انصاف داشته باشد این مسائل را قبول می‌کند.
حجت‌الاسلام طزری با اشاره به انتخابات ۸۸، انتخاباتی که می‌رفت تا مایه عزت نظام شود، گفت: انتخاباتی بی‌نظیر بود، ۴۰ میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند، آمریکایی که این همه دم از حقوق بشر و دموکراسی می‌زند در انتخاباتش ۵۰ درصد شرکت نمی‌کنند، انتخابات اخیر فرانسه ۵۳ درصد بوده اما در کشور ما علیرغم همه بوق‌های تبلیغاتی، ۸۵ درصد پای صندوق آمده و با دادن رای خود نشان دادند که نظام را قبول دارند.
وی، اضافه کرد: اما عده‌ای فکر کردند که انتخابات فضای بازی برای براندازی نظام است، به اسم سوژه تقلب به گود آمده و آبروی نظام را بردند، هشت ماه نظام را دچار چالش کردند و مصیبت‌هایی به وجود آوردند که کشورهای حاشیه خلیج فارس که اندازه استان کهگیلویه و بویراحمد هم نیستند برای کشور ما شاخ و شانه کشیدند.
خطیب جمعه چرام، تصریح کرد: این خود حرف زیادی است و به فرموده مقام معظم رهبری سران فتنه ظلم بزرگی به ما کردند، چون بسیاری از ابعاد فتنه بازگو نشده، عظمت کار مردم هم به درستی بیان نشده است.
طزری در ادامه با متذکر شدن این مطلب که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از آن سال تاکنون و پیگیری‌هایی که بر این مطلب کرده‌اند، سالی نیست که بحث از فتنه نشود، گفت: روز دولت که اعضای دولت یازدهم خدمت مقام معظم رهبری رسیدند ایشان فرمود؛ آقایان وزرا نسبت به فتنه حساسیت نشان ندهند که فتنه خط قرمز است.
این مسئول تصریح کرد: معظم‌له می‌فرماید فتنه نباید فراموش شود چرا که الان و در هر زمانی ما در حال فتنه هستیم و این‌جور نیست که تمام شد و رفت و مملکت بیمه شده و خبری نیست، بلکه دشمن هیچوقت نخواهد رفت.
وی با اشاره به این مطلب که حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه می‌فرماید؛ «کسی که بخوابد دشمنانش نخوابیده‌اند»، تاکید کرد: ما باید به هوش باشیم اگر آن فتنه تمام شده فتنه‌های دیگری هست.
امام جمعه چرام با متذکر شدن این مطلب که اگر ما فتنه ۸۸ را فراموش کنیم شاید فتنه‌ای به مراتب بزرگتر گریبان ما را بگیرد، ابراز کرد: ما چرا حادثه عاشورا را تکرار می‌کنیم با آنکه تمام شده است، باید یادمان باشد به خاطر نفهمی‌های عده‌ای بی‌بصیرت، فرزند پیغمبر چه وضعیتی داشت، بنابراین باید همیشه آگاه و بیدار باشیم.
حجت‌الاسلام طزری، عنوان کرد: حواسمان باشند که عاملان فتنه هنوز هم هستند، دولت یازدهم فضا را مقداری باز کرد و بعضی از این مرده‌های فتنه دوباره سر از گور درآورده و برای خودشان جولان می‌دهند اما به وقتش که برسد مردم حساب آنان را خواهند رسید.
وی با بیان اینکه سران فتنه کور خواندند و فکر کردند مملکت باب میل آنهاست، گفت: آنان فکر کردند اگر برخی زمان امام نخست وزیر و رئیس جمهور بودند مردم دنبالشان راه می‌افتند و هر کاری دلشان بخواهد می‌کنند اما مردم در ۹ دی مشت خوبی زدند.
امام جمعه چرام، تاکید کرد: مملکتی که ولایت دارد و مردم با ولایت میثاق بسته‌اند هیچگاه سست نخواهند شد.
فراخوان فرماندار چرام برای شرکت مردم در بزرگداشت ۹ دی
ابراهیم فتا‌‌ح‌پور هدف از برگزاری نشست را گرامی‌داشت روز ۹ دی دانست که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است و اظهار کرد: ما باید چارچوب مرزهای سیاست را بشناسیم چرا که اطراف ما پر از دشمنانی است که دنبال این هستند تا به نوعی به حیثیت نظام ما خدشه‌ای وارد کنند.
فرماندار چرام، اضافه کرد: ولی نظامی که بر مبنای مردمی استوار هست و رهبری آگاه و عالم بر مسائل پیرامون دارد، استوار خواهد ماند.
وی با اشاره به انتخابات ۸۸، عنوان داشت: اگر به انتخابات سال ۸۸ برگردیم، می‌بینیم که انتخابات پرشوری را داشتیم، حضور پر رنگ مردم بار دیگر در تاریخ، وجهه نظام ما را پایدارتر کرد و در ثبات آن قدم‌های خوبی برداشته شد.
این مسئول با متذکر شدن این مطلب که نظام سلطه با آن تسلط  رسانه‌ای دنبال این هستند تا از هر روزنه‌ای نهایت استفاده و بهره‌برداری را برای دخالت در سایر کشورها ببرند، گفت: در آن سال متاسفانه اتفاق تلخی هم افتاد ولی توسط رهبری تیزبین در راس نظام و حضور همیشگی مردم کنترل شد و راه به جایی نبردند.
وی با بیان اینکه در پی هر رفتار سیاسی یک سری تنش‌ها و کشمکش‌هایی پیش می‌آید و تاکید ما بر نقش مردم است، خاطرنشان کرد: برخی از افراد در سال ۸۸، چارچوب نظام سیاسی، فرهنگی اجتماعی کشور ما را نفهمیدند و ندانستند که افراط گرایی و تفریط هیچ جایگاهی ندارد بلکه تاکید روی وحدت است.
فتاح‌پور در ادامه به اهمیت برگزاری بزرگداشت ۹ دی در چرام اشاره داشت و با بیان اینکه شهرستان چرام به عنوان ویترین کارهای فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته شده است، ابراز کرد: بنابراین ضمن حضور از دعوت پرشور مردم در این مراسم، مسئولان نیز نهایت استفاده را از این روز برده و با حضور خود بار دیگر با ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که توسط امام راحل طراحی شد میثاق ببندیم.
مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام اظهار امیدواری کرد که بتوانیم بیش از پیش در راستای منویات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری حرکت کنیم.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

اکبر
Iran, Islamic Republic of
متاسفم
این چه ادبیاتی است؟!
در شان این ملت نیست بخدا
پره بالی
Iran, Islamic Republic of
ایگن .
ندا
Iran, Islamic Republic of
درود بر جلیلی مرد انقلاب و مقاومت و درود خدا بر فرماندارش اقای دکتر فتاح پور برادر نترس با همین شجاعت از راه و اندیشه دکتر جلیلی دفاع کن
لنده ای
Iran, Islamic Republic of
خواهشا به این امام جمعه بکو مرده که ترس نداره بابا بجسب به زنده ها اونهایی که میلیارد ها تومان از پول این ملت را غارت کردن
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
فتنه و فتنه گری زشت و مذوم است اما حاج آقای عزیز ای کاش همه مسببان فتنه شناسایی و محاکمه می شدندکسانی که باگفتارو کردارشان آتش بیارآشوب وبلوابودند.هنوزهم عده ای در صددحذف اصلاح طلبان اند. اصلاح طلبان در بطن جامعه اندواکثراصلاح طلبان مقیدبه نظام ورهبری اند.پایبندبه اصول انقلاب وقانون اساسی اند.خیلی ازآنهااهل جبهه و جنگ و ایثار بوده اندوهنوزهم عاشق نظام اند.در همین چرام سران اصلاح طلب و هوداران این جریان درروز۹دی حضوری فعال داشتندو فتنه را محکوم نمودند آری در هرجریانی افرادی خائن و وطن فروش ، فرصت طلب و منفعت طلب وجوددارد ، همان طورکه در جبهه اصول گرایی هستند افرادی که با گفتارو رفتار افراطی ،فرصت طلبانه و منفعت طلبانه به نطام ورهبری عزیز آسیب می رسانند.آری ما بایددر خط ولایت قدم برداریم زیرا امام راحلمان فرمودند پیروولایت فقیه باشیدتا به کشورتان آسیب نرسد.حاج آقای طزری والله من به شما ارادت دارم اما حضرتعالی بعضی مواقع تند می رویدو بی رحمانه به اصلاح طلبان می تازید وازجاده انصاف خارج می شوید. حاج آقای عزیز همه ماها چه اصلاح طلب و جه اصول گرا عاشق نظام ورهبری عزیزهستیم و بایستی این دغدغه رهبرفرزانه انقلاب راجامه عمل بپوشانیم ( جذب حداکثری ودفع حداقلی) و فرمایش گهربار امام عزیزمان که فرمودند وحدت رمز پیروزی ماست. خداوند سرنوشت ما را ختم به خیربفرماید.آمین
م
Iran, Islamic Republic of
کشورهای حاشیه خلیج فارس که اندازه استان کهگیلویه و بویراحمد هم نیستند هر کدوم قادرن ۱۰ کشور مثل ایران رو بخرن!!! چه به روز کشورمون اومده که اینا سخنرانی میکنن؟
گلبرگ خزون
Iran, Islamic Republic of
در سخنان حضرت امام جمعه چرام ۸۸ بار از لفط فتنه استفاده شد که بالغ بر ۳۰ درصد کل کلماتیه که ایشون در کل سخنرانی استفاده کردن!!!
دقت کنید: ۸۸ بار استفاده از لفظ فتنه ۸۸!!!!!
آیا این نظم را خالقی نیست؟
گلبرگ خزون
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظت کنه سی چروم...خوت و دس خوت چولش ایکنی
شهردار
United States
کبنا هم ول وابی اینکه ارزش خبری نداشت
حسینی دانشجوی دکتری جامعه شناسی فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
من نمی دونم چرا افراد با نام اصلی کامنت نمی زارند توشهردار کدام شهر فلک زده ای هستی که مهمترین خبر را بی ارزش میدانی . چطوری خبر مرگ پاشایی خواننده مبتذل ترین موسیقی برایت ارزشمند است و سخنان یک خطیب جمعه که به تاسی از مقام معظم رهبری هشدارهایی درباره عناصر سراز گور درآورده فتنه می دهد بی ارزش است. اگر خوابی دیدی خیر باشد تافرزندان روح الله زنده اند به خلف صالح اش و نظام اسلامی گزندی وارد نخواهد شد
قربانعلی
Iran, Islamic Republic of
اگرفتنه به اصطلاح شمانبودبایدچه میگفتی فتنه حرفهای شماست حرفهای شماست
استانداري
Iran, Islamic Republic of
تقدیم به جناب آقای منطقیان با انتخاب فرماندار اصلاحتی سه گانه سوز
کیا
Iran, Islamic Republic of
خدا شفایت بدهد .

اصول گرایان در زمان احمدی نژاد بیت المال.
رها
Iran, Islamic Republic of
درجواب ۰آقای دکترای جامعه شناسی چون اگر بانام خودشان کامنت بزارن بهشون میگن فتنه گر وامثال شما که تعریف وتمجید کنید آینده درخشانی خواهی داشت
Iran, Islamic Republic of
ایا این تندرویها خود فتنه نیست این اقایان به چه مجوزی به اکثریت ملت توهین میکنند این دیدگاههای افراطی در انتخابات ۹۲کمتر از ده درصد ارا را به خود اختصاص داد
م.دهدشت
Iran, Islamic Republic of
حسینی...دانشجوی دکترای بسیج
چویل
Iran, Islamic Republic of
وقول غضنفر تادلت ایخو تحصیل کرده بده وسرا .@وقتی دکترمون اینطوری نظر بده باید باهم یه فاتحه بخونیم
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
آن ۸۵ درصدی که میفرمایید در آن سال به پای صندوق رای آمدند ۵۰ در صدشان آنهایی بودند که تا آن موقوع رای نمی دادند و برای موسوی آمدند و حالا شما به اسم خودتان ثبت می کنید و خدا را شکر که به قول شماها فتنه آب و نانی شد برای شماها که حرفی برای حرافی و بهانه هایی برای تخریب دیگران بیابید .
انقلابی که با خون هزاران شهيد پرورش یافت
Iran, Islamic Republic of
هر کس که به هر صورتی باعث ایجاد تنش و عوام فریبی در جامعه شود وذهن مردم رانسبت به نظام ورهبری آلوده نماید خودش رکن اصلی فتنه می باشد وباید مواظب او باشیم وملت عزیز معنای کلمه فتنه در نظام مقدس جمهوری اسلامی مگر خارج از این میباشد پس همه ما در مقابل این کلمه مسولیم ونباید گرگ در لباس میش باشیم
ایل باوی-
Iran, Islamic Republic of
خدایی اینقد روحانی باسواد و پخته توکشور هست ک ادم ارزو داره ی ساعت پا منبرشون بشینه نمیدونم چرااینقد استان مااینقد بدبخت ک هر چی و بی سواد و جوان براش میزارن ک هرحرفی بزنن
ممو
Iran, Islamic Republic of
حسینی به ا صطلاح دکتر اگه مردی با نام خودت انتقاد کن .تعریف و تمجیدبا نام و مشخصات اصلی همانقدر مذموم هست که بدون نام کامنت بذارن. دیگه ریا خیلی زشت تره
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1